Kedves Olvasóim...

 2016.06.01. 20:56

...határozatlan ideig szüneteltetem a blog továbbírását. Indok: motiválatlanság. A legutóbbi poszt óta elolvastam két Kittenberger Kálmán könyvet, végigtoltam az Uncharted 3.: Drake's Deceptiont, megnéztem a Zootropolist és a Banshee utolsó évadát, továbbá magamévá tettem még pár le sem írom milyen kulturálisnak szánt élményt, csak egyelőre nincs kedvem reflektálni róluk. Addig is olvassatok, filmezzetek, játsszatok! A.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr428769190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bekaphatode 2016.06.02. 05:18:56

Előfordul az ilyesmi. Szólj, ha esetleg visszatértél.
süti beállítások módosítása