Kells titka

 2012.03.14. 20:34

secret-of-kells.jpgA kilencedik századi Írországban Kells apátja hatalmas falat építtet kolostora köré, hátha védelmet nyújt a fosztogató vikingektől. Brendan papnövendék még nem járt azon túl, ám a hozzájuk érkező híres kódexkészítő rábírja, hogy kimerészkedjen, zöld tintának való bogyókat szerezni. Az erdőt védelmező tündérlány menti meg a farkasoktól, s össze is spanoskodnak, ahogy kell.  Aislingnak egyébként van egy dala, amitől beszarsz-behugyozol. Nagyon komoly ez a mese. Többek között a Kecskeméti Rajzfilmstúdiót kérték fel rá, ugyanis a rendezőnek bejött a Magyar népmesék animációs formanyelve. Gyerekhülyítő takonygombócok helyett jobb, ha ezt nézetjük meg utódunkkal! A Book of Kells valóban létezik, ír nemzeti kincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr54317092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2012.03.15. 18:13:22

Fú, nagyon fasza kis mese ez. A "beszarsz-behugyozol" dal csodaszép, bár mielőtt megnéztem, azt hittem valami vicces lesz. Sebaj. A rajzok kurvajók, főleg ahogy halad a sztori. Az elején még annyira nem tetszett.

Holdkorong 2012.03.15. 19:03:46

Az elején én is szkeptikus voltam, de gyorsan ráéreztem az ízére. Erősen újranézős.
süti beállítások módosítása