Minden odavan

 2014.04.05. 19:44

all is lost.jpgUnalmas volt, vártam már, hogy vége legyen. Értem én, hogy le kellett forgatni Pi életét (az is micsoda gejl lett, uramatyám) tigris nélkül, meg szeretjük Bear Gryllst, de egy filmhez azért több kell, mint hogy felfelé néz az óceánból a kamera a gumicsónakra. Az öreg Robert Redford vígan vitorlázgat 1700 tengeri mérföldre a Szumátrai-szorostól, mígnem arra ébred, hogy egy konténer benézett a yachtja oldalán. Megragasztja a léket, de jön szokás szerint a vihar, s mikor már unja sós vízben áztatni a heréjét, átszáll a mentőcsónakba. Tengervizet csapat le nejlonon inni, a horgászzsákmányát meg megkajolja a cápa, mint az öreg halászban, a teherhajók pedig inkább elbasszák, mintsem felvennék. Bátran kihagyható.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr465955443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bekaphatode 2014.04.06. 06:14:42

Én sem tudom, minek szenvedtem végig.

Holdkorong 2014.04.08. 08:30:02

Jól számítottak a gyártók, miszerint Robert Redford miatt páran végignézik.

bekaphatode 2014.04.09. 05:19:08

"Akkol elengedjük Ledfoldot!"
süti beállítások módosítása