Csizmás, a kandúr

 2012.01.26. 14:10

Nyugodtan hurcoljatok meg érte, de nem szerettem a Shrekeket (a negyedik rész mintha tetszett volna, de már nem emlékszem, miről szólt, a Halloweenes különkiadás dettó). A Csizmás, a kandúr viszont egyértelműen a 10 legjobb rajzfilm egyike, amit valaha is láttam (Rango után szabadon). Letisztult sztori, szép kép, édes humor; nem erőlteti, meg sem említi a zöld dagadékos univerzumot, melyből vétetett. Beszéljünk héliumhangon a felhők fölötti ritka levegőben, lopjuk el az aranytojást tojó ludat, szeressünk egymásba Puha Praclival, kicsit se idegesítő Tojás Tóbiás testvérünkből lehetőleg süssünk rántottát - kaland, izgalom, cselszövés. Macskatulajdonosoknak kötelező. Mindenki másnak szintén.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr553843570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2012.01.27. 09:06:05

Nem létezik, hogy a Rango tetszett. Vagy csak félreolvastam valamit? Szerintem az katasztrófa volt. Csizmás viszont szuper. Mondjuk mozis verzióban lett letöltve a legrosszabb fordítással, amit valaha láttam, de remek volt. Antonio Banderas eredeti hangja mindent megér. A tojás tényleg kurva idegesítő benne. Még a táncolós rész ami zavart, de ezt leszámítva nekem is az egyik kedvenc mesém. Tessék letölteni a Mary and Max mozit.

Holdkorong 2012.01.27. 09:39:37

Á, nem töltünk le! Hiszen az illegális! Rango szerintem tök jól reflektált az unalmas western-klisékre.

barazdabillegeto 2012.01.27. 10:36:48

Szerintem addig áldozzunk kecskét a torrent oltárán, amíg lehet.

Holdkorong 2012.01.27. 12:37:39

Most, hogy a megaaplódosokat lesittelték a héten, a többiek meg töröltek mindent a szervereikről.
süti beállítások módosítása