Harry Potter és a bölcsek köve

 2012.04.15. 21:45

harry_potter_es_a_bolcsek_kove.jpgA Harry Potter-kötetek közül az első kettő a kedvencem, ugyanis ezekben található a legtöbb humor és fantázia. A későbbiekben az írónő bő lére eresztve, de világához jelentősen hozzá nem téve, öncélúan gyilkolgatja szereplőit, ami számomra már kevésbé rokonszenves. Hátborzongató hangulat már itt is fellelhető, például amikor Voldemort a Tiltott Rengetegben az egyszarvúból falatozik, s Hagrid itt még szerethető, igazi rock and roll arc, nem sírdogáló gyépés, mint akivé a későbbi könyvekben válik. A Roxfort Expressz, a varázslókártyákat rejtő csokibékák, a kísértetízű drazsé és rengeteg más apróság biztosítja, hogy jól mulassunk ebben a méltán népszerű alternatív valóságban; lehet, újra kellene olvasni az egész szériát, nosztalgiából.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr144449308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2012.04.16. 19:58:14

Én letoltam év elején az egészet negyedjére. Száromra továbbra is hibátlan. Igaz, én csak az élményt keresem benne.

Holdkorong 2012.04.16. 20:03:38

Mindannyian azt keressük mindenben, hidd el.

barazdabillegeto 2012.04.17. 06:28:53

Úgy értem, leredukáltam az elemzéseket tetszik/nem tetszik alapra, anélkül, hogy bármi mélyebbet keresnék benne, mert abba már elfáradtam.

Holdkorong 2012.04.17. 08:08:06

Eztán minden fekete VAGY fehér? :)

ikuko 2013.10.30. 07:40:31

A Harry Potter több ennél,az emberek a mai világban legbelül piszkosul vágynak arra hogy jobb legyen valami történjen ,de sokszor csak a csoda segíthetne,és ezért is azonosul a H.P. világával,a rossz elnyerő méltó büntetését ami egyfajta feloldozást ad,és igen,nem mellesleg a világa zseniális csokibéka,expecto patronum:-)a házak ,a varázslatok minden,szeretnék egy ilyen világban élni,inkább mint ebben:-)

Holdkorong 2013.10.30. 08:19:46

HP nagyon sokrétű és szerethető. A közízléstől eltérően nekem az első két rész adta a legtöbbet, lubickoltam abban a kedves világban. Rengeteg volt a felfedeznivaló!
süti beállítások módosítása