Hajnalhasadás 2/1.

 2012.03.14. 23:50

breaking-dawn.jpgHehe, bizony, gondoljatok, amit akartok, megnéztem mindenféle barátnői kényszer nélkül, mert kíváncsi voltam rá. Az álompár végre egymáséi lesz, esküvő, nászút Brazíliában, ám beüt a krach egy gyorsan növekvő magzat képében. Bella ugye még ember, és a baba elkezdi kiszipolyozni meg kitördelni a bordáit, szóval várható, hogy a szülés, már ha eljutunk odáig, nem lesz komplikációmentes, főleg, hogy a farkasok természetesen ki akarják csinálni a kis élőholtat, vagy bármi is legyen az.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr904317501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2012.03.15. 06:58:49

Beszennyezted a blogodat. Ejnye. :D

Holdkorong 2012.03.15. 07:55:52

Csak az irigység szól belőled. Amúgy meg tudom, azért nem voltál mostanában könyvtárban, mert akkor vissza kellene vinned a Szent Johanna gimit.

barazdabillegeto 2012.03.15. 08:43:41

Imádom a világító vámpírokat, és a hihetetlen mimikájú színésznőket. Ejj, bevallom, nem tudom mi az a Szent Johanna gimi.

Holdkorong 2012.03.15. 19:06:00

Nem kell a rizsa. Meg kell tanulnod felvállalni az érzéseidet.

barazdabillegeto 2012.03.15. 22:51:22

Igazad van. Bevallom, hogy nem olvastam, nem láttam, mert úgy éreztem, hogy ez egy híg fos. És akkor már inkább a 2Girls1Cup. Igaz, azt se néztem meg inkább. Elég volt róla hallani.

Holdkorong 2012.03.16. 06:34:17

Szerintem az Alkonyat-sorozat nézhető, profi munka, bár túlromantizáltsága néha zavaró, de célcsoportja mégiscsak elsősorban az ifjú hölgyek. Néha érdekel, hogy a legfelkapottabb sikerek miről szólnak. Dan Brown könyveihez és filmjeihez is így jutottam el anno, s bár többet kellene mondjon nekem, mint a Meyer-sztorik, csak untattak. Persze, mindenki azt néz le, amit akar.

barazdabillegeto 2012.03.16. 07:19:55

Az egyik exem szerette ezt a sorozatot, aztán mondtam neki, hogy akkor most kezdj hozzá az Interjú a vámpírral könyvhöz, pár nap múlva kissé elborzadva mesélte, hogy a tvájlájt után kissé másra számított vámpírügyben. Nekem ennyi elég is volt :)

Holdkorong 2012.03.16. 07:34:24

Pedig az amúgy zseniális Anne Rice is romantikus eszközökkel mentette át a vámpír figuráját a XX. századba. Be kell lássuk, az ő nyomdokvizén lapátoló Meyer vámpírjai és farkasemberei csak annyira vámpírok és farkasemberek, mint amennyire az Én kicsi pónim pónijai lovak.

Jadranka_ 2012.07.06. 09:32:09

Anne Rice vámpírjaival kezdtem, az az alap. (És végre beszereztem az utolsó hiányzó részt is.)De ettől függetlenül simán elfogadom a csillámló vámpírokat, a napon gyűrűvel szaladgáló vámpírokat, a szintetikus vért ivó vámpírokat is. Sőt, szeretem is ezeket. Viszont ez a Hajnalhasadás filmen már elég sok volt, túl giccses, pedig én aztán szeretem a történetet. És még a szereplőket is jól eltalálták. Kíváncsi leszek a befejező részre.

Holdkorong 2012.07.06. 09:41:27

Ciki, de engem is érdekel :) Meghal-e főszereplő, és mit sikerül a gyermekből kihozni. Lesz-e valami frenetikus záróakkord, vagy csak szüttyögés, mint az előző nagy sorozat, a Harry Potter esetében.
süti beállítások módosítása