Éli könyve

 2012.02.25. 21:16

 book_of_eli.jpgNekem tetszett. Pedig amire kiélezték, azzal nem is értek egyet. Újabb poszt-apokaliptikus történet, egyszerűen, profin leforgatva, minimális szenvelgéssel. (Múltkor Az úttal próbálkoztam, hát a felénél kikapcsoltam, pedig McCarthy regénye tökéletes, vagy éppen amiatt.) Az Éli könyve kezdő képsora akinek bejön, szerintem a többivel is elégedett lesz. Szép beállítások, gyakran csak a szereplők sziluettjét látjuk. A sztori tűrhető, a dialógusok jók. Gary Oldman ismét főgenyát alakít, Denzel Washington is rendben van, és végre nem Galambos Péter a fekete magyar hangja (akit egyébként nagyon bírok), hanem Kálid Artúr, kellemes változatosság :)

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr774203922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2012.02.26. 09:25:14

Ja, én is Az úttal kapcsolatban olvastam erről a moziról. Le is töltöm. Az út nem annyira jó, de szeretem Viggot, ami némileg megnyugtatott. A history of violence-t néztem nemrég tőle. Elég "aranyos".

barazdabillegeto 2012.02.26. 09:32:20

Amúgy meg ájlávjú Gary Oldman.

barazdabillegeto 2012.02.26. 10:08:47

Off. Most jöttem rá, milyen szép szó a szörnyethalt.

Holdkorong 2012.02.26. 11:03:46

Az. Népmesés retorika. Ott folyton szörnyethaltak, például aki leesett a kaszásverembe a csillagszemű juhász helyett.

barazdabillegeto 2012.03.02. 16:04:08

Megnéztem ezt is. A véleményem tök ugyanaz, mint a Tied. Gary apó zseniális. A könyv kinyitása nagyon vicces, nem erre számítottam.

Holdkorong 2012.03.02. 22:24:27

Akkor Az ötödik elem hasonló jelenete jutott eszembe, ugyanő követte el. "Ez... üres... - Hogyhogy üres? - Üres. A teli ellentéte"

Kukucs 2012.03.07. 22:31:17

az arc amikor kinyitja a konyvet megfizethetetlen...minden masra ott a mastercard!! zold???? nekem rendben volt ez a film csak par idiota nezot akiket ismerek nem gyozott meg teljesen a vegkifejlet arrol hogy eli teljesen vak. de ok valszeg nem is szerettek ezt a moviet!

Holdkorong 2012.03.08. 08:25:28

Éli vaksága jó koncepció, érdemes lesz ilyen szemmel újranézni. Ez magyarázat a kivételes szaglására, OK remek vakharc, nap végi zenehallgatás. De hogyan lőhet le embereket és vándorolhat egyedül anélkül, hogy nekimenne a falaknak, vagy Kenyában kötne ki?
süti beállítások módosítása