Az Éhezők Viadala

 2012.12.26. 21:07

the-hunger-games.jpgA menekülő ember női verziója, sok pátosszal, némi Apocalypto-beütéssel, vagányságnak és eredetiségnek sajnos a szikráját is nélkülözi. Katniss Everdeen a húga helyett jelentkezik az Éhezők Viadala című embervadász valóságshow-ra, melyre évente a Kapitólium ellenőrzése alatt álló mind a tizenkét amerikai, gettószerű körzetből kisorsolnak két-két fiatalt, s csak egyetlen maradhat életben. Az erdőben kell egymást gyilkolászniuk, cselekedeteiket a tévé egyenes adásban közvetíti, s a környezetet a szervezők szabadon változtatgathatják (pl. délben sötétséget csinálhatnak, tűzgolyókat/ragadozókat küldhetnek be a fák közé). A világépítés igénye csak igény maradt, a filmváltozat csupán egy borzalmasan nyálas vinnyogás.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr574982592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jadranka_ 2012.12.26. 23:30:22

Nem értek egyet, nekem nagyon tetszett. Persze könyvben az igazi, azért szerintem a film is kifejezetten jól sikerült (a legfőbb főszereplőknek mondjuk másokat választottam volna). És hát Lenny Kravitz... na.

Holdkorong 2012.12.27. 22:28:14

OK, Lenny Kravitz, sőt Woody Harrelson, sőt Donald Sutherland mellékszerepel benne, de nem védted meg. Még mindig nem értem, miért jó ez a film, márpedig biztos másoknak is tetszik, ha "hivatalos magyar rajongói oldal"-a is van :)

Jadranka_ 2012.12.30. 21:20:45

Szerintem nem is tudnám megvédeni, mert ugye ízlések és pofonok... :)
Nekem azért tetszett, mert amikor a könyvet olvastam, magam elé képzeltem a szereplőket, a helyszíneket, stb. (mint mindig) Ez az agyszüleményem elég ritkán egyezik meg azzal, amit egy rendező megálmodik, de most egész jól beletrafált. Épp ugyanezért tetszettek az Alkonyat filmek is, hiába csillámvámpíros :) És mindig ezért várom nagyon, ha egy könyvből film készül, mert izgalmas, vajon mennyire találja el a képzeletemben lévő képeket. Lenny Kravitz amúgy már a csúcsok csúcsa volt, mondhatnám, hogy nélküle is tetszett volna, de így ugyebár méginkább.

Holdkorong 2012.12.31. 20:15:08

Igen, ez hamisítatlan Twilight-vonal... :) Újranéztem az elődöt, a Menekülő embert, ha szereted a retrót, tekintsd meg Te is! :)
süti beállítások módosítása