A vadász

 2012.02.19. 09:37

The-Hunter.jpgEgy biotechnológiai cég úgy véli, a tasmán tigrist még nem sikerült kipusztítani, és meg akarják szerezni a DNS-ét, hogy klónozhassák, márpedig tudjuk rég, ha ezek a cégek meg akarnak kapni valamit, egy kis gyilkosságtól sem riadnak vissza. Willem Dafoe szorgalmasan állítgatja csapdáit a lélegzetelállítóan szép tasmaniai vadonban, és egyre inkább belejön az apaszerepbe az őt elszállásoló családnál, de boldogságról szó sincs. (A pankrátor címszerepét sem tudom, ki játszhatta volna el Mickey Rourke helyett, itt ugyanez a helyzet.)

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr24133775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2012.02.19. 14:45:54

Akkor ebben a moziban csak a tájat érdemes nézni? Mert akkor meg se próbálom.

Holdkorong 2012.02.19. 14:57:56

Biztos, hogy több annál, amit írtam, de én nem bírom ezeket a művészfilm jellegű dolgokat, vontatottság, dráma, stb. IMDb-n 6.7-en áll, tehát egy közepes alkotásról beszélhetnénk, ha megbíznánk az IMDb-ben.

barazdabillegeto 2012.02.19. 16:41:33

Én szeretem a művészfilmeket. A Művész moziban nőttem fel. IMDb-ben meg nem kell bízni. Fene se tudja kik szavazzák meg a pontokat. Én épp most néztem meg a világ egyik legunalmasabb filmjét, a 127 órát. Pedig Danny Boyle. Igaz, a 28 nappal később se tetszett, de a Trainspotting, Sekély sírhant, Gettómilliomos azért odabaszott rendesen. Meg a Milliókat is szerettem, ami egy gyerekkönyvből készült.

Holdkorong 2012.02.19. 18:09:49

Arra én is kíváncsi vagyok, de még nem tudtam rászánni magam. Gondolom, mászik, beszorul a kezénél fogva, ott görcsöl egy órán át, majd öncsonkítás után hazakúszik.

barazdabillegeto 2012.02.19. 21:39:09

Pontosan. Közben meg mennek a gagyi emlékek, meg a hallucinációk. Ha rám hallgatsz, kíméld meg magad tőle.
süti beállítások módosítása