A piszkos tizenkettő

 2012.03.01. 07:34

dirty dozen.jpgTizenkét, emberölésért, nemi erőszakért és hasonló vidám bűncselekményekért minimum 20 év kényszermunkára, de leginkább kötélre ítélt rab kap még egy lehetőséget: végigcsinálnak egy kiképzést, majd ledobják őket a megszállt Franciaországban, ahol annyi üdülő német főtisztet ölnek meg egy kastélyban, amennyit csak bírnak, s akkor a túlélők (ha lesznek ilyenek) lehet, hogy enyhébb büntetést kapnak. A feladatra önként jelenkeztetett Reisman őrnagy kiváló pedagógiai érzékkel lát hozzá, hogy egységet kovácsoljon a széthúzó bagázsból, a rosszcsontok fizikai fenyítésétől sem riad vissza. Az 1976-os klasszikusban már együtt játszott Donald Sutherland és Telly Savalas, akik pár év múlva kedvenc második világháborús filmemben, a Kelly hőseiben tűnnek fel újra.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr514226787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2012.03.02. 07:44:08

Ez is a gyermekkorban nézett filmek közé tartozik, de nem rajongtam érte.

Holdkorong 2012.03.02. 22:26:08

Én se szeretem, csak zavart, hogy nem emlékeztem, ki élte túl, hát megnéztem újra.

Kukucs 2012.03.07. 22:25:06

alapmu!!!! zsenialis...

Holdkorong 2012.03.08. 08:26:28

Alapműnek alapmű, de ridegsége miatt nem igazán szerethető. Szerintem.
süti beállítások módosítása