A tégla

 2012.03.11. 08:15

tégla.jpgMegkapta a legjobb filmnek és -rendezőnek járó Oscart, ami nem tudom, jelent-e valamit, mindenesetre szeretjük Scorsese-t. A főszereplők írek, bár nem egy oldalon állnak. Costello, a kivénhedten is aktív gengszterfőnök hosszútávú befektetése Sullivan, akit gyermekkorában felkarol, s felcseperedve a besúgója lesz a bostoni rendőrségen. Costigan, mint rendőr, ugyanakkor Costello emberei közé épül be. Mindkét szervezet rájön, hogy patkány van közöttük, akiket nem ártana sürgősen kifüstölni ( és akik mellesleg egyazon pszichológusnőt dugják).

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr194308843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2012.03.11. 10:55:28

Ezt nemrég láttam, de meg kell néznem újra. Amennyire utáltam Capriot régen, annyira szeretem mostanában. Jack Nicholson szokásosan remek, Matt Daemont továbbra sem kedvelem, Mark Wahlberget meg jó lenne elásni egy építkezésen. Nem tudom eldönteni, hogy milyen ez a film. Újranézés után nyilatkozom.

barazdabillegeto 2012.03.11. 10:57:59

Off: találtam egy Neil Gaiman mozit, Mirrormask címmel. Még nemtom milyen.

Holdkorong 2012.03.11. 11:28:16

Ja, Kapribogyó mostanában szódával elmegy. Wahlberg ebben faszfejet játszik, az Orvlövész nézhetetlen, de a Négy tesóban és Az olasz melóban nagyon jó! A Tükörálarc nekem is megvan, de még nem ugrottam neki, talán most.

barazdabillegeto 2012.03.11. 13:45:32

Hát, megnéztem újra, de még mindig nem tudom mit gondoljak róla. Jó is, nem is. Wahlberg szerintem mindenben rossz.

Holdkorong 2012.03.11. 15:34:30

Aha, jó is, nem is. Különösképp nem ragadott magával, valahogy mégis úgy van felépítve, hogy végig kell nézni, pedig két és fél órás.
süti beállítások módosítása