mission-impossible-fantom-protokoll.jpgKár mentegetni, ilyen forgatókönyveket a legsötétebb nyolcvanas években írtak, sajna az egzotikus helyszínek váltogatása és a félhülye high-tech kütyük számomra nem sokat dobnak az egészen. Akadt pár jól sikerült akció, például a homokvihar Dubaiban. A verekedések tetszettek, csak sosem értettem, miért próbálnak nagy fejű kis emberekből hatalmas harcost faragni (DiCaprio: Véres gyémántok, stb.). A krumplifejű Renner és a lostos Sawyer jóval férfiasabbak voltak a főszereplőnél, ami kellemetlen. Nem, nem utálom Tom Cruise-t, a Különvéleményben és az Interjú a vámpírralban zseniálisat alakított. De ez akkor is max. egyszernézős.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr434506619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barazdabillegeto 2012.05.16. 05:38:41

Én viszont utálom, bár az Interjú a vámpírban tényleg jó volt. Próbáltam összeszedni a gondolataimat, hogy vajon az első részt láttam-e a misönből, de úgy maradtam. Ha láttam is, jó szar lehetett. Ennek folyományaként a többivel nem is próbálkoztam.
süti beállítások módosítása