Singularity

 2016.03.28. 09:23

singularity.jpgNathaniel Renko 2010-ben az amerikai műholdak által érzékelt energiasugárzást követve kerül Katorga-12 szigetére, amikor egy fúziós kisülés megsemmisíti helikopterét. Barangolni kezd a Szovjetunió letűnt dicsőségét hirdető romok között, furcsa növényekre és torz mutánsokra talál, továbbá rájön, hogy az oroszok a hidegháború alatt felfedezték a periódusos rendszer 99. elemét, s igyekeztek azt világhódító terveik céljára felhasználni, ugyanis az E99-cel uralni tudták a teret és időt. Persze valami félrecsúszott és a kutatótelepet robbanás pusztította el. Renko megment egy tudóst, Demichevet, ide-oda ugrálva 1955 és a saját kora idősíkjai között, majd annak tudatában, hogy a múlt megváltoztatásával a jelent is megváltoztatja, nekivág a hm, finoman szólva sem változatos, sok megoldásában a Quake 4-et idéző pályáknak. Szorgalmasan kell gyűjtögetnünk az E99-et, ugyanis segítségével fejleszthetjük arzenálunkat (megnövelt sebzés, tárkapacitás stb.) és képességeinket (pontosabb célzás, ölésért gyógyulás, stb.) Kesztyűnkbe a feladatok megoldásához szükséges és harcban hasznos képességeket pakolhatunk, ilyen az Age Revert, mellyel tárgyakat és személyeket fiatalíthatunk/öregíthetünk, vagy a Deadlock, mely egy sztázisgömböt teremt, így megakaszthatunk egy folyosót lezáró ventillátort, vagy egy erős ellenfelet mozgásképtelenné tehetünk, és nincs is már más teendőnk, mint a fejét telepumpáljuk shotgun-töltényekkel. Szép játék, kevés újdonsággal, maximum erős közepes.

A bejegyzés trackback címe:

https://holdkorong.blog.hu/api/trackback/id/tr618531028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.